Kizlar bugun detayliya girdim 8mmye 7mm kist tespit edildi. Aglamamak icin zor duruyorum 22+2 oldum. %2 hamililikte gorulurmus ama ilerde kaybolabilir de yaziyor ama kaybolmazsada dogdugu zaman norolojik testler yapiliyormus suan tedavi gbi bi durum yokmus basina bu durum gelen var mi uzmemek icin kendimi zor duruyorum