devleti kotulemek niyetim deil durumum olsa ozele giderim ama mecbur devlete gidiyorum..31.haftadayim ne ilgi ne alaka hic bi bilgilendirme yok ben soruyorum nasil kilosu boyu die sorarsam
cvp veriyor bikere eli yok goremiyorum demisti haftaya gel demisti okdr ki dusuncesiz 1 saat sonra gel fln yok..1 hafta icinde o supheyle yasa demisti neyse cok sukurki biseyi yok.Hastanemize sonradan geldi ztn bu dokdorda 7 ay kadin dogumda doktor yokdu benimde 7.ayimda geldi..Ama okdr ilgisiz kii.Ne zmn gelmem gerek diye ben soruyorum.Sinirlerim cok bozuk gercekden..bundan sonra nasil ilerlicem napcam bilmiyorum☹️☹️