Merhaba
Ben önceden burda hep doğum hikayelerini okurdum yazmak çok şükür bana da nasip oldu 🥰 Şu an oğlum uyurken yazıyorum . Bugün tam 22 günlük olduk . Normal doğum süreci nasıl zorluğu bilmiyorum ama doğum anında her şey mükemmeldi bebeğimi karnımdan çıkardıklarında yanağıma getirdiklerinde gözümden pıt pıt düşen damlalar tarifi yok . Doğum bittikten ve uyuşmanın etkisi geçtikten sonra çektiğim acının tarifi yok oğlumu kucağıma zar zor almam ilk 3 gün çok zordu . Sonrasında kendimi toparladım belime korseyi takıp bebeğimle kendim ilgilenmeye başladım. Çok şükür şu an tamamen toparlandım. Ama imkanınız varsa normal doğum yapın 2 ablamda normal doğum yaptı çok rahattılar ben mecburi sağlık probleminden kaynaklı sezaryen oldum. Rabbim hepinize evlatlarını sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin ❣️