Yenianne21 Doğumun sonlarına yaklasırken nefes almada zorlandınızmı sanki biri göğüsüme otruyormus gbi zorlanıyorum böbreklerım baskıdan agrıyor bu gbi durumlar yasayan varmı normalmi yazarmsınız lütfen
yasemin333 Yenianne21 33+5 özellikle akşamları şişkinliğinde etkisiyle nefesim daralıyor bazen zor nefes alıyorum oğlum içime sığmıyor gibi hissediyorum.🥴içim şişiyor gibi kaburgalarım batıyor daha birsürü anlatamadığım şey
Ayca00 Yenianne21 benimkilerde ikiz 33 haftalık olduk bugün yatarken bile nefes nefeseyim Allah yardımcımız olsun 😔