esra572 Sevda-23 toxplazma değeri düşük çıkınca yenmiyor diye biliyorum ben yedim çünkü doktorum teste göre gerek yok demişti. Zaten 2saat yogurulan cigkoftede de kiyma yanıyor pişiriyor l. Riskiniz varsa yemeyin ama
Sevda-23 esra572 normalde midem çok kötü ama aşırı çekiyo canım 😅😅ve etliye alışınca etsiz kısır gibi 🙈🙈
Bloggeranne_93 Ben yenılmemesı gerektığını bılıyorum doktorlar önermiyor. Ama etsız olanı rahatlıkla yıyebılırsın canım
Sevda-23 metehaninannesiii evet canjm zararlı işte bi aşerdim anlatmam iki gündür düşünmekten beynim midem yoruldu 😅🙈
metehaninannesiii Sevda-23 ayyy hiç sorma bende aseriyoeum her gün olsa yerim ama etsiz yiyorum allahtan 2 güne bir yiyorum yok yetmiyor keşke çiğ köfte dükkanimiz olaydı diyorum bazen 😢😂😂😂😂😂😂
Leylaalin Sevda-23 Hamileliğimin basından beri canım nasıl istiyor ama yiyemiyorum etsizde onun yerini tutmuyor 3 ay sonra yemeyi hayal ediyorum 😂
metehaninannesiii Sevda-23 benim kayınvalidem de maraşlı bebegim 😂😂😂yok kuzum.benim eşim bölge sorumlusu 😂
Serrax Sevda-23 ben ilk gebeliğimde tadına bakmıştım ilk kez yapıldı yanımda,midem almadı ama arkadaş ortamında mecbur kalmıştım. Allaha şükür bir şey olmadı ama yemeyin. Çiğ et sonuçta