Aselminaaa Annecilek doktoruna mesaj atsan daha iyi olur cnm her hamilelikte nasil etkiler verir bilemiyorum. Son aylara dogru papatya cayi icebilirsin demisti doktorum bana sen sormadan icme yinede kimsenin gunahina girmek istemem
metehaninannesiii Annecilek naneli limon ve ihlamur içebilirsiniz ama benim boğaz ağrıma kaynamış suyun içine bol limon sık 1 tatlı kaşığı da bal koy karıştır sıcak sıcak iç sabah aksam yap aksam özellikle yatarken yap ki gece rahat uyu bu çok iyi geldi dene mutlaka
mothers_baby2021 Ben normalde bitki çayı içemiyorum . Ama covid olduğum için annem elma ile ayvayı dilimleyip kaynatıyordu . Öksürüğüme iyi geliyordu . Onu tavsiye ederim ama yine de doktoruna sor tabi
Annecilek Allah razı olsun bunları sorayım doktora gun gectıkce sısıyor daha kotu oluyor bogaz agrısı