Peraaaa kız bebeklerde sanırım daha fazla ve uzun süren bulantı ve iştahsızlık oluyor. Benim erkek, kusmam çok kısa sürdü onda da az kusuyodum. 14. Haftadayim Hafif bulantı devam ediyor ama iştahım hep açıktı. Bi sorun yaşamadım. Bulantılar devam ediyosa ondandır dert etmeyin toparlar