herkese merhaba,
bu ay ilk defa klomen+çatlatma iğnesi kullandım.
2 gün önce yani iğnenin 14. günü beta değerim 5.06 çıkmıştı. doktorum 2 gün sonra testi tekrarlamamı söylemişti ve bugün sonucum 14.06
sonucu daha çok yeni öğrendim çok şaşkınım 2 günde bu artış sizce normal mi?
bana hiç normal gelmiyor sevinemiyorum bile:(