Kızlar biliyorum inanan var inanmayan var ama şöyle ki ; 14+6 oldum allahıma şükür bulantı,kusma şimdiye kadar yaşamadım karnım hala çıkmadı ne zaman pazara ya da bir yere çıksam eve dönünce başım çatlıyor ağrıdan eskiden olsa pek inanmazdım ama nazara inanıyorum sizler neler yapıyorsunuz ne yapmak lazım sağolsun anannem okuyuveriyor o da iyi geliyor.