slaclk Kızlar merhabalar şeker yüklemesi zorunlumu bir de neden yapıyolar bilgisi olan varsa yazabilir mi 🙄
Niisanannesii slaclk zorunlu değil. Gebelik şekeri, gizli şeker var mı diye bakıyorlar. Şeker olması bebek için tehlikeli çünkü.
Minikasya slaclk Zorunlu. Anne ve özellikle bebeğin hayati durumu için. Ölü bebek olayına kadar giden bir süreç çünkü. Allah korusun.
BirMuallime slaclk yaptırmanız yararınıza olur ben Yaptırdım şekerim çıktı diyet yapıyorum bebeğimin haftası önde gidiyor ve suyum fazla tedbir almak için yaptırmak önemli dikkat edilmezse bebek için de anne için de zararları var Allah korusun
Nuray23 Zorunlu degil. Ben yaptirdim sinirda cikti. Hic bende yuksek cikcagini tahmin bile etmezdim. Dikkat etmem gerektigini ogrenmis oldum.