Berraeray1 teşekkür ederim canım inşallah🙃 içini ferah tut düşünmemeye çalış rahatlat kendini İnan olur benimde 2 ay önce bebeğim düşmüştü kürtaj olmak zorunda kaldım kendimi çok yıprattım bu ay düşünmemeye çalıştım çocuk illa olucak demedim allah nasip etti inşallah şeninde olur ☺️