ssssxsss ben cok agir bir korona atlattım. İyilestikten sonra da 20-25 gun rahat ettim. Sonra zaten hamile oldugumu öğrendim. Hamilelikte inanilmaz bir bulanti, feci kusmalar.. nefes problemi, bilincimi kaybedecek kadar acılar yaşadım. Hastaneye serum takmaya gittigim gunler biraz rahat ediyordum ama 6. Haftadan 15. Haftaya kadar mahvoldum. Simdilerde biraz rahatladim sayılır. Simdi de siskinlik, gobek, hazımsızlık…. yani zor geciyor. Belki koronadan belki degil. Ama annem ablam boyle olmamışlar. Ben niye helak oldum bilmiyorum🤷🏽♀️