Esraoztemir aynen benim de son ay cikmaya basladi.ve acayip kasinip aciyor, bi de sicaklar bastirdi ya geberiyorum uyku uyutmuyor. En pahali catlak kremlerini suruyorum hafifletmiyor acisini.yara gibi oldu.nasil gorundugu umruma bile gelmiyor artik yasattiklarindan dolayi :( ama badem yagi acisini dindiriyor biraz