Kızlar sizce 3-6 ay mı daha uzun giyer 6-9 ay mı? Yeni doğana çok alma dediler 8-9 takım artı hastane çıkışı olacak. Ama diğer kıyafetlerden de az az alayım diyorum sizce hangi ayı tercih etmeliyiz? Mesela hoşuma giden bir kıyafeti kaç ay almalıyım gibi gibi