Kızlar ben 6 aylık evliyim yaklaşık ve evlendiğimden beri idrar yolu enfeksiyonum hiç geçmedi kaç kutu antibiyotik vs kullandım ama çözüm bulamadım. Balayı sistiti dediler o zaman daha sonra hamile kaldığımı öğrendim zaten. 3 aylık da hamileyim şu an. Hamileliğimi öğrendiğimden beri ilaç kullanmadım hiç ama sürekli tekrarlıyor. Çok su içiyorum günde 4 litreyi buluyordur ama geçmiyor yani anlayamıyorum… dün biri iç çamaşırlarınızı yüksek derecede yıkayın ve giymeden ütüleyin yazmış. Bunu deneyeceğim galiba… başka doğal bir yöntemi olan var mı. Hamilelik süreci için de zararlı diyorlar ve koyu renk akıntım geliyor sürekli. Doktor kontrolüm var önümüzdeki hafta 3 ayı doldurdum muhtemelen antibiyotik başlarız tekrar ama şu ara hayatım zindan oldu yani hele ki sabahları uyandığımda aşırı ağrım oluyor. Kusura bakmayın çok uzattım. Var mı doğal yollarla çare bulan?