Anneler merhaba 12+2 haftalık gebeyim.Bugun sağlık ocağı decavit ve vegaferon kullanmamı söyledi .Yalnız decavit i kullandiktan yaklaşık 1 saat sonra aşırı uykum geldi ve ayağa kalktığımda başim döndü düştüm.Eve geldiğimde 3 buçuk saat uyudum hala halsizligim var.Bu tür problemler yaşayanlar oldu mu ? Yoksa vücudun alışma süreci mi ? Konuyla alakalı bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.🌹