Gulizarerdogan 33 haftalık hamileyim bebek hareketlerni hissetmiyorum diye geldim yatış yptılar sancım çıkıyor nst de ama ben hissetmiyorum doktor rahim ağzında kısalma var dedi ciğer geliştirici yaptırdı doğmaz dimi bebeğim şimdi dua edin bizim için 🙏
mavi2021 Gulizarerdogan ınslllah doğru zamanda doğar ama korkmayın ciğer gelıstırıci vurmuş 34 de gelse ıns sorunu olmaz korkmayın stres yapmayın elınızden geldıgınce