Caglagok Kızlar 20 haftalık hamileyim. Sabahtan beri sol kasığımda ve sol göğüs altı kaburgamda ağrı var sızlama şeklinde. Sizde de oldu mu böyle birşey?:/
Deletedmom19 Caglagok 22+6 dayatmakta bi iki gün önce dediğin gibi bi Ağrı vardı bendede sol kaburgamın içi ve aşağıya doğru hiç bir bilgi alamadım gece ağlaya ağlaya hastanede buldum kendimi canım enfeksiyon dediler ilaç verdiler ama 2 3 saat sürdü
Caglagok Deletedmom19 geçmiş olsun canım valla benim de var anlamadım ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum napcam bilemedim
Caglagok NaimeYilmaz evet hatta yeni aldım göğüslerim büyüdüğü için olmadı sütyenlerim artık bende dediğiniz gibi daha büyük geniş askılı aldım.
Kubra_dmrr 30 haftalığım ve geçen hafta nefes darlığı kaburga agrısı kalp sıkışması kasık karın bel ağrısı nedeniyle gece hastaneye gittim çok şükür bebekte bisey yoktu kas agrısı olduğu söylendi kardiyolojiye de gözükmemi istediler tabi parol ve buscopan kullandım birkaç gün geçti ağrım olunca içiyorum doktora gitmekte fayda var
NaimeYilmaz Caglagok benmde vardı o haftalarda sıkıntm guzel sutyenler alıp gece gunduz takmaya baslayınca gectı cok sukur ama sızın gecmedıyse doktorunuza soyleyn içerde bı sorun olablr