Kızlar ben 5+5 haftalık hamileyim bu güne kadar bi sıkıntım yoktu bugün Dr kan sulandırıcı igne ve koraspin verdi bugün ikisinide kullandım kullandıktan sonra hafif pembe akıntı oldu bu şekilde olan varmı normalmi böyle olması kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirmi