AhmetKalan Başına gelen var mı bilmiyorum 23 haftamdayım 12 haftamdan beri çok güç aşılması zor şeyler yaşıyorum.boğuluyormuş hissi, nefes alamama,çarpıntı,çok kötü şeyler olmuşta onları hissediyormuşum gibi kardiyoloji, Kadın Doğum doktoruma gittim en son psikoloğa gittiğimde panik atak benzeri bişey olabilir dedi
sydv AhmetKalan canım bol bol dua et içinden geldiği gibi sevdiğin şeyleri yapmaya çalış ben de öyleydim hem nasıl bol bol dua maneviyat şükür elimden geldiğince bir bakmışsın zamanla hepsi geçmiş azalmış düzelecek ☺️❤️
Sevcansevcan AhmetKalan bnde ayniydim sen gibi zamanla geçiyor son dönemlerde gene başlıyor Allah'ım inşallah yardımcımiz olsn
Ozgesah355 AhmetKalan böyle içine sanki kötü bişey olcak gibi his çöküyor mu nefesin daralıyor mutsuz huzursuz oluyo musun 😥
AhmetKalan sydv benim eşim askeri personel şuanda yanımda değil ben biraz ailemde biraz onun ailesinde sığıntı gibi mutlu be huzurlu olmak çok zor dualarımı ediyorum ama psikolağa da gitmeye başladım iki aydır gece uykusu olmayınca tedirginlikle başa çıkamadım
Defnem_26 Bende panik atak hastasiyim bi sure hap kullanmistim. Sicaklarda daha da tetikliyor.Allah yardimcimiz olsun.Sirf panik atak yuzunden normal dogumdan korkuyorum
AhmetKalan Defnem_26 allah yardımcın olsun çok kötü durumlarda kaldığın oluyor nasıl başa çıkıyorsun allah sabır versin
AhmetKalan Ozgesah355 evet uyanınca kalp çarpıntısıyla uyanıp ayağa fırlıyorum skntı çöküyor içime kime ne oldu karnımda ki bebeğe mi eşime mi derken hiç bi yere sığamıyorum olduğum odaya eve , dışarı bakıyorum karanlık boğuyorlar sanki beni