Guzel_anne Kızlar eşim kovid geçirmişti çok şükür atlattık o günleri , bende sadece tat ve koku kaybı oldu ve ben hala koku alamıyorum ne yaptıysam olmuyor 33+6 günlük hamileyim yavrumu kucağıma almama çok az kaldı kokusunu alamıcam diye Korkuyorum ya 😞
Sevcan34 Guzel_anne korkma cnm benim ablalarımda geçirdi karantina bitikten sonra iki hafta da duymaya basladılar 🤲🏻
Guzel_anne Eceee7 evet baya oldu gerçekten soğan sarmısak parfüm sürekli kokluyorum yok domestos kokusu bile gelmiyor ya 😞
Deletedmom15262 Guzel_anne canım geçmiş olsun koku egzersizi yapınca düzelir kimyasal koklama sarımsak limon kahve düzenli kokla ama kimyasal kolonya deterjan asla Allah korusun zararlı çok geçmiş olsun
Eceee7 Guzel_anne doktorlar birsey diyrmu bu duruma peki inşallah bebegijiz gelene kadar koku gelir onun cennet kokusunu alirsiniz
Guzel_anne Eceee7 ya inşallah okadar çok zorluklar çektim ki o kokuyu içime çekmek için doktora hiç sormadım 😞
Eceee7 Guzel_anne cok geçmiş olsun İnşallah bebek doğduğunda o mis kokusunu alacaksiniz bence yakında düzeltirsinz bayagi zaman geçmiş çünkü
_sumeyyebedir7_ Guzel_anne ben haberde görmüştüm bir bayan 4 aydır tat koku alamıyormuş doktorlar vücutta bir yer varmış o merkezde hasar var mı diye bakılması lazım diyorlar doktora hiç sordunuz mu
Lalala Guzel_anne koku kaybı normal sinirlerde hasar kalıyor ama sey dene okaliptüs yağı gbi yoğun yağları kokla mesela sonr kahve sarımsak bir nevi egzersiz. Bnde de oldu koku tat kaybı 10 15 günde geldi ama kahve yağ falan kokladım her gün sinirleri harekete gecirir.
Alyaveannesi Guzel_anne zamanla yavas yavas geliyor canim ama biraz zaman aliyor tabi bi ay sonra az az alinmaya basliyor
enfla Guzel_anne koku egzersızı yapın bnmde koku gymıstı lavanta yagı lımon yagı nane kahve gıbı kokuları koklayarak alıstrma yapın 8 -9 gun sora gelmıstı bnde koku
_sumeyyebedir7_ Guzel_anne haberlerde gördüm o yüzden söyledim bir kulak burun Boğaz uzmanıyla görüşün isterseniz