Nsbdrkl bende makat çatlağı var.1,5 ay önce başladı doğumuma da 15 günüm var.çok zor bir durum maalesef ilaç ve krem kullanıyorum hemen bir doktora git ilerlemesi daha kötü. Ben ilk zamanlara göre daha iyiyim.ilk başlarda ağlaya ağlaya çıkıyordum lavabodan. Baharatlardan turşudan uzak durman lazım.bol bol su iç.kabızlık ve ishal daha da tetikler.