elfaksyy 28+3 üm bu haftalarda az ayakta kalsam hafif is yapsam sırt ağrısından duramıyorum yanma da oluyor normal mi sizde de oluyor mu simdiden boyle isem nasıl geçicek günler doğum mayısta :(
nurell elfaksyy aa hoşgeldin sırt bel ağrısı çekenler kampına 🥺🥺 kuzum masaj yaptirabiliyorsan eşine masaj yaptır geçmiyor o ağrı ama rahatlatır masaj ben 30+4 um daha çok artiyo oturtmuyo yatirtmiyo bide mide eksimen oldu mu dayanılmaz oluyo
sila55_umay55 elfaksyy 31+4 ne çektiğimi bi ben bi allah biliyo eşimde yok yanımda geceleri ölüyorum sanki
elfaksyy nurell aynen ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum agliycak duruma geliyorum şiddetli olursa çok zormuş hamilelik yaa 😐