metehaninannesiii Esr_a bu haftalar da azalır bazen tekrardan oluşur ama önceki zamanlara göre az olur o kadar
Cicikus1 Esr_a iki gündür bel agrım olmuyor, sabahları bulantı hafif, göğüs hassasiyeti devam ediyor. Arada bir de baş dönmesi yaşıyorum. Ama rahatım sanki ilk zamanlara göre.
metehaninannesiii Esr_a yok kuzum korkma bende de azaldı bazen çok aşırı oluyor ama öncekine göre daha az oluyor
Sinemis35 Benim hic bir belirtim yoktu mide bulantisi göğüs hassasiyeti gibi, hamile değilmişim gibi ama progestan kullanıyorum çok fazla uyku yapıyor sadece hamile kaldığımdan beri ayakta bile uyuyorum resmen 🥰