tosbikimmm eğer yemek pişip soğuduktan sonra tekrar ısıtma yapmadıysaniz ve hep buzdolabında durduysa bide kokusunda bı sıkıntı yoksa yenir bence. Bı dilinizin ucuyla tadına da bakabilirsiniz o kadardan bişey olmaz. Tadında bı kötülük gelmezse yiyebilirisiniz bence ama siz bilirsiniz yinede