Merhaba hanımlar ben 8+3 de ilk bebeğimi kaybettim kalp atışı durdu . Şimdi tekrar hamileyim 7-0 ama habire ya bi şey olduysa ya kalp atışı olmazsa duymazsam diye evham yapıyorum korkuyorum. Artık ne kadar düşündüysem bu konuyu bu gece bile rüyamda bebeğimi kaybediyordum . Pazartesi kontrole gidicez ama öylesine korkuyorum ki bana kalp atışı yok diyecek diye . Benimle aynı problemi yaşayanlar kendilerini nasıl telkin ediyor kendilerini nasıl güçlü kalıyorlar .