duranneslihan0110 https://hizliresim.com/EUFusS Kızlar kardeşimin 4 gün günü geçti bugün test yaptık ama bu şekilde çıktı test sizce GEBE mi fotoğrafı yükleyebilmişimdir inşallah
duranneslihan0110 Sedagb çok teşekkür ederim buqün cuma günü geç kaldık gidemedik sağlık ocağına gidicektik ben de yazıyım bizim gruba dedim 🥰
Sedagb duranneslihan0110 gebeliği çok yeni büyük ihtimalle Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻🌸
Gizmom duranneslihan0110 benimde bu sekilde ilk basta silik cıkmıştı sonrasında yaptıgım testlerde çizgi koyulastı bende bir daha test yapın derim