Kızlar bu gün doktora gittim 16.haftamdayım doktorum kistle çocuğun aynı boyutta olduğunu söyledi . Ve ben çok şükür endişeliyim kistle birlikte o da büyüyormuş aynı durumu yaşayan var mı ne yapmam gerekiyor beni korku sardı . İleride bebeğin alanı zaten daralacak . Kist bebeğe zarar verir mi ya da erken doğumu tetikler mi sizce ?🥺