Kızlar merhaba bizim ikizlerimiz olacak Allah izin verirse ben hemen oda yapmak istemiorum anne yanı beşiklerde çok küçğk oluyor 6. Aya kadar falan diye biliorum 2 adet park yatak almayı düşünorum en azından 2-3 yaşlarına kadar yatarlar sonra oda yapayım diorum mantıklı hareket etmek istiorum gereksiz masraf olmasını istemiorum sizler neler düşünüosunuz bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var 😌😌