Merhaba hanımlar bugün tam 34 haftalık olduk doktor muayenesine gittim nstde her şey yolunda sadece biraz idrar enfeksiyonu çıktı fitil verdi erken doğumu tetikler dedi. Bebişim biraz göbekli çıktı çok meyve yemişsin protein et bol bol tuket ki bebeğin dinç olsun doğumdan sonra sarılık olmasin iyi emen bir bebek olsun dedi. Her gün 1 bardak havuç suyu ve en az 2 lt su iç normal doğum istiyorsan bebeğin sıvısı yetsin dedi. Boyu 46 kilosu 2477dedi. Böyle işte. 34 haftalık olanlar sizin boy kg ne kadar süreç nasıl gidiyor? :)