Anneolmak38 bn 5 yıldır evliyım bır dusugum ve 20 gün once 4 bcuk aylık erken dogumla oglumu kaybeetım yıllardr gtmedgm doktor yemeddgm ıcmedgm sey kalmadı esımınde spermlerı dusuk banada hep bınbır sorun cıkartıyorlar sonra bsey yok dıyip yolluyorlar adam akıllı bı doktor bulamadım herkesın cocugu var benım nye olmuyor piskolojısını cok ıyı anlarım su an dogum yapmıs bı anneyım bı ay olacak neredeyse ve halen sütüm kesilmedi her gordgum zaman işkence cekıyorum kadınlıgımdan kendımden herseyden tıksındım esımde yanımda degil zor sureclerden hep tek basıma gectım ben hamıleyken bıle karnımı oksayıp oglumu sevemedım hep içimde bı korku vardı ve korktgm basıma geldı su an yıne berbat dusunceler ıcerısındeyım rabbım yardımcımız olsun kucaklarımızı bos bırakmasın