Aysuygnn Ayın 4 ünde Perşembe günü kahverengi şekilde kanama başladı cuma günü kırmızılaştı sizce adet takip uygulamalarına başlangıcımı cuma mı yapmalıyım Perşembe mi yapmalıyım?
Zeyna27 Aysuygnn adet takip de bugün nasıl hissediyorsun bölümü var oraya lekelenme diye ekle unutmamış olursun kan geldiğinde de 1. Gün almalısın