Susam1 evet her çocuğun gelişimi farklı tabi, benim de son adetim 24 Ağustos aslında ama geç döllenmeden dolayı hep değişti o tarih. Düzenli doktora gidemiyordum bende perinatolojiye falan gittim ilk zamanlar, en son devlet hastanesindeki doktorum 30 ağustos olarak belirlerdi adet tarihini onu söyle dedi. Şimdi özele başladım inşallah devamlı ona gidicem orda da 30 Ağustos deyince bir hafta geri çıktı bebek ama perinatolojiye göndermedi doktor geç döllenmeye bağladı bi sonraki randevuda tekrar bakılacak bakalım benimde 🤗 inşallah sağ Salim kucaklarımıza alalım yavrularımızı 🤲🏼😍❤️