36+1 de hastaneye gittim hic bir seyim yoktu inanın hiç gram agrım falan ama nst de 40 larda duzenli sancı cıktı haftaya cuma hazırlıklı gel dogurabikşrsin dedi tabi beklerse o zamana kadar dedi diyelim ki bekledi 37+2 sizce iyimi bebegim kuvoze girer mi bide sizce daha dayanabilir miyşm 38+3 falana kadar hic agri hissetmiyorum ben 😔