Meri24 göbek deliğinden 3 parmak sağa veya solda bir noktaya etimi iki parmağım arasında sıkıştırıp yapıyorum. İğneyi 45 derecelik açıyla batırınca acımıyor. İlacı enjekte edip İğneyi çıkardıktan sonra etini bırakıyosun. Ne kadar çok yukarı kaldırırsan etini o kadar az acır, tutup çek birazcık 😃