Aslanannesiayse Tansiyon yüksekliği olmasın diye tuzsuz beslenmem gerekiyor ama ben özellikle de sabahları ne yiyeceğimi şaşırıyorum sürekli takipteyim bazen 13′e çıkıyor tansiyonum 😑
Sedagb Aslanannesiayse peynirinizi, zeytininizi yemeden önce suda yıkayın bi tuzunu alın öyle tüketin.
Sedanindenizi Aslanannesiayse Peynir yerine lor peyniri, yada suda bekletip tuzu cikarilmis peynir. Tuzsuz olarak satilan zeytinlerden ya da normal zeytini suda bekletip tuzunu alin, domates salataliga yumurtaya tuz altmayin tamamdir😊
Ysn Aslanannesiayse az tuzlu zeytin satılıyor ve tadi cok güzel ben onlardan alıyorum ama peynirdeki tuzu da dert etmeyin vücudun tuza da ihtiyacı var bende tuzsuz besleniyorum ama sabah peyniri normal yiyorum bol su içiyorum
Aslanannesiayse Sibeeelmoom valla az evvel tuzsuz peynirli makarna yaptım yedim bol su içiyorum umarım bu son 2 ayım sorunsuz geçer
Aslanannesiayse Sedagb zeytin en sevdiğim şey yıkıyorum da ama yinede içim rahat etmiyor az tuzlu olanından alıcam artık
Sedagb Aslanannesiayse hamur işi gibi ağır yemeklerden de uzak durmaya çalışın. İnşallah sorun yaşamadan devam edersiniz