Yesimiko- benim biraz aşagıdaydı doktor ilişki yasak demişti ki zaten dikkat ediyorum herşeye bide ağır işler yasaktı Progestan kullanıyorum hamileliğimin başından beri zaten aşırı aşagıda hissediyodum bebeği son bi kaç gündür sanki yukarı çıkmış gibi bi daha ki kontrolü bekliyorum çıkmış mı diye ama geneli cıkıyo