melmural Normalde gebe kaldıktan sonra sizi takibe almaları gerekiyormuş. Mesela beni de hiç aramadılar. Tetanoz zamanı gelmiş, doktorum birşey söylemedi. Bizde yeni bir şehre taşınmıştık, ikamet aldırdık, saglık ocagı kaydımı falan yaptırdım. Hemşire aşı zamanınız gelmiş aramadılar mı sizi eski kayıtlı oldugunuz yerden diye sordu. Eski kayıtlı oldugum yerin haberi bile yokmuş. Yeni saglık ocagında aşımı oldum, aşı kartımı aldım. Sonraki aşı için randevu oluşturdu. Gebelikle ilgili bilgilendirme yaptı, ilaçlarımı verdi, şikayetlerimi sordu. Gebelik takibi için gün verdi. Günüm gelmeden aradı, hatırlatmalarımı yaptı. Yani normalde saglık ocağının da size bunları yapması lazım.