anne_adayiii cuma günü başka doktora gittim stresten kendimi yedim bitirdim çünkü diğer doktorun randevusunu beklemedim karnımdan baktı böyle olmayacak emin olmak lazım dedi alttan bakınca duyuldu yanlız alttan baktığı gün kahverengi leke geldi bugünde kanama oldu korkuyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun