Ebruseyda 32+0 olduk ama sanki zaman geçmiyor gibi. Bı an önce doğum yapmak isteyen var mı benim gibi ? 😀
Minigim20 Ebruseyda ben hem doğsun istiyorum artık zaman çabuk geçsin amaa bı yandan da korkuyorum karmaşık duygular içindeyim 35 haftalık olduk bizde
3prensesannesiii Ebruseyda Beeeeeennn 24+2 den sesleniyorum kucağımdan inmeyen bir adet 13 aylık sıpa olduğu için 🤣aşırı zorlanıyorum
Guldenur Siz sonlarda böyle diyorsunuz biz daha 13+4′deyiz hemencecik şu günler geçse de kucağımıza alsak diyoruz eşimle 😍
Eymenimmmm Ebruseyda gel bide bana sor zaman daraldıkça geycan korku endişe sabirsizlik basiyo insana dkkalari sayar oluyo
Ebruseyda Minigim20 sizinde yaklaşmış aynen doğduktan sonra sıkıntılı zamanlarda keşke hamilelik uzun surseydi diyor insan ama yinede doğması daha güzel 🥰
Minigim20 Ebruseyda evet canım aynen öyle birde son haftalarim i esimdenn ayrı geçiyorum doğum için memlekete geldim önceden gecmiyo dediğim zaman durdu sanki rabbim hayırlı vaktinde doğumlar nasip etsin hepimize inşallah
Ayeee Ebruseyda bizde 26+4 olduk daha çok erken ama bende kavuşmak istiyorum koklamak istiyorum sarılmak istiyorum 😔
Akmankara Ebruseyda bizde 33+6 olduk bugun bende oyleydik ama 2 gu dur hastanede yatiyorum erken dogum riskim var allahim diyorum zamani gelmeden dogmasin diyorum simdide