Uygur Bu karın altındaki ağrılara iyi gelcek ne var 😞 8+3 teyiz iki gündür ağrım cok oluyor 😞😞😞 ağrı oluncada korkum oluyor 😞
Gizemre1010 Uygur korkulacak bişey değil rahmin genişliyor o yüzden bütün ağrılar çok normal hafiften kramplar fln girebiilir korkma yani
Twinsmom66 Uygur ilk aylarda çok normal kaşık ağrısı kanama olmadığı müddetçe. Sen bi de son aylarda gör o kaşık ağrısını bol bol dinlen ılık dua iyi geliy o
Uygur Gizemre1010 normal dimi doktorum gittim bıugün herşey yolunda dedi ama ağrın normal vs demedi bu sefer hepten içime kurt düşüyor
Uygur yaseminozen sanırım su tüketemediğim için olabilir mi ?? Su midemi bulAndırıyor 😏 zorluyorm ama 1 lt anca içiyorumdur
Gizemre1010 Uygur yok yok korkma hiç bişey olmaz hatta ben sormuştum ağırlarım oluyo endişeleniyorum demiştim gülmüştü bişey olmaz demişti doktorum 😊 kanama fln olmadıkça hiç bir sorun yok demektir 👍🏻
Oyakubra Uygur içme içme sen bende içmeye içmeye idrar yolu enfeksiyonu oldum şimdi mecbur suya dayanıyorum wc den hiç çıkamıyorum :)
Uygur Gizemre1010 Allaha şükür yok kanamamız ağrım oluyor diye 5. Haftadan itibaren progestan verdi zaten