Bebek isteyen kişiler için başlangıç hikayemden bahsetmek istiyorum umut olsun diye 👼 iki kürtaj bir kimyasal gebelik sonucunda uzman bir doktora gittim ve hiç ummadığım bir şekilde kontrolde yumurtam hiç gorulmedi doktor erken menopoz şüphesi ile fsh testi yaptı ve 9,02 çıktı. Sınıra çok yakın yumurtan görülmedi erken menopoz olabilir yumurta kaliten azalmıştır çocuk ölüm sebebi bunlar olabilir dedi. Diğer ay yine adetimin 3.gunu gittim kontrole yine yumurta yok fsh 11 e yükselmiş benden bu kez de amh testi istedi asıl rezervi o gösteriyormus. Neyse yaptırdık amh sonucum 5.47 geldi doktor da şaşırdı ama yine de benim için en doğru sonucun tüp bebek olacagini, normal yolla hamile kalsam bile aynı sonucu yasayabilecegimi söyledi. Ben acayip şaşırdım ve üzüldüm kendimi tüp bebeğe sartladim bir anda resmen çünkü uzman doktor söylemişti sonuçta 🤦♀️ etrafındakiler dedi ki bir de normal bir kadın doğum doktoruna git , Haluk Ballı ( Adana ) Allah bin kere razı olsun. Sonuçlara baktı ve dedi ki bu hangi uzmanmis nasıl sana tüp bebek der senin değerlerin çok normal sadece kafanı boşalt rahat ol bak nasıl çocuk sahibi oluyorsun. Onu dinledim ve Dorukhan’ ım yanımda bin şükür 🥰
Şimdi gelelim doğum hikayeme. 38+2 de sezaryenle doğuma girdim çatı kemiğim basık oldugindan normali beklemedik. Spinal sezaryenle başladık tansiyonum düştü ani bulantilar oldu ama aneztezist sürekli benimle konuşarak takviyeler yaptı dengeleri her şeyi. Derken başladık hicbir acı duymadan ilerlerken baya bir baskı uygulayarak çocuğu çıkardılar ama o ara gerçekten ben de bittim 😑 inledim resmen ve ağrım var midem bulanıyor dedim çocuğu çıkardılar gördüm sonrasi rüya , bayiltmislar beni kısa süreliğine . İkinci gün
ikindi gibi eve geldik ve çok şükür çok daha iyiyim. Hastanede sürekli serum takıldı güçlü ağrı kesiciler verildi o noktada sizler de söyleyin sürekli takviye yapılsın. İlk yürüme can yakıyor ama yapacak hiçbir şey yok her seferinde daha da az acı duymaya başlıyor insan. Bebeğim meme ucum küçük olduğu için malesef kabul etmedi bu sabah silikon göğüs koruyucu ile denedik ve bin şükür emiyor artık çok mutluyum 😁 velhasıl benim hikayem de böyle her şeye rağmen çok güzeldi Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰