Svdtrk Merhaba hanimlar ikidir nst ye giriyorum bebegin hareketleri yavas cikiyor. Ama karnimda hareketli maşallah. Nst ye girince yavaş cikiyor doktorum nst de hareketi az dedi bi kac kere daha yineledik ama cok bisey fark etmedi boyle birsey basina gelen var mi? 🙄🙄 Bisey olucak korkusu ile endişeleniyorum nst ye girmek istemiyorum resmen
mercimeginanne Svdtrk beeeeeen ✋🏻 Herşeyde başıma geliyor anlamadım gitti 🙈 Çarşamba 3 kez nst çekildim en sonundaki bi tık iyi çıkar gibi oldu oerşembe tekrar çekildim ilki kötüydü 2. nst min sonunda iyi gibi çıktı ama ben stres yaptım. Eğer 2. nat de kötü çıksaydı sezeryan olcaktım. Şimdi Salıyı bekliyoruz bakalım.
Gizoos Svdtrk canım benimkide öyle ne zaman nst girsem hiç hareket etmiyor hep açmısın diye sorular bana meyve suyu içip girmeyi dene bende bu sefer denicem işe yarıyormuş sanırım🤣
Bhrykndmr Svdtrk Benimde başıma geldi iki kere üst üste çektriyorum. Girmeden önce tatlı birşeyler yiyin için doktorumda öyle demişti ☺️ Normalde oynayan bebişler ntsde mışıl mışıl uyuyorlar 😃
Emel91 Svdtrk genelde akşamları daha hareketli oluyorlar sanırım sizin ki ters zamana geliyor meyve suyu ya da çikolata yiyipde girebilirsin
Mumsyyy Ben 39 haftalikken nst ye girdigimde normalde 160 170 cikan kalp atimi, 140 cikmisti, sonra tekrae nst ye aldi doktorum, yine ayni cikti, bebegim cok hareketliydi, hemen sezeryana aldilar kordon dolanmis boynuna megerse..
Svdtrk Valla hanimlar her gittigimde 2 kez 3 kez nst giriyorum hep ayni. Benim kizim. Tembel mi. Olcak anlamadim 😊 ama korkuyorum da. Cunku karnimda hareketli nst de hareketsiz. Doktor suan için sezeryan vs demedi. Tatli neler yedim hatta bugun cikolatadan meyve suyundan tiksindim o derece 🙄🙄
Svdtrk Kordon dolanmasini nasil. Anladilar acaba ben bugun bunu doktora sordum renklide belli olur dedi o
Mumsyyy Svdtrk suyum gelmis o gun onu yazmayi unutmusum, bebek kanala girmeye calismis ama girememis demisler esime sanirim, ordan anladilar heralde, ben soktaydim zaten o gun. Sonra gercekten de kordon dolanmis boynuna, dogum fotografcisi cekmis hepsini fotograflarda gordum
Dakss Svdtrk dün acile gitti hareketsizlikten nst bağlandım bebek hareketsiz serumlar yedim ikinci nst bir tık iyi ama yine çok hareketli değil. Bugün yine girdim açmışım tatlı bişey ye dedi sancı zaten hak getire maalesef yol bende endişeleniyorum artık 40. Haftadayım tam strese mi girdi kordon mu dolandı diye sezeryan mı olsam normali beklesem mi çok sıkıntılı bi süreçmiş
Svdtrk Mumsyyy cok sukur kucaginiza almissiniz bizde hayırlısıyla saglikli bir sekildee aliriz inşallah
Kelebekdegilkepenek normalde kaç çıkması gerekiyor ki kızlar, ben 1 haftadır nst ye bağlıyım erken doğum riskinden dolayı, en fazla 155 gördüm doktorumda hep nst iyi dedi
bilgs15 Kelebekdegilkepenek 120-160 arası sanırım ideal olanı canım sıkıntı görünce onlar söylüyorlar zaten hemen
Yenianne21 Svdtrk bendede oyle nst giriyorum hareket yok ckıyorum karnımda dans edıyor Ama dr artık sonlara yaklastgımız ıcın nst ye gorrre almayı planlıyor bebegı cnku haretk olmayınca kalp atısı düz çiziyor baklaım hayırlısı sızın kaç hafta
Svdtrk Tok gittim hep hatta sabah gel dedi doktor sabah da gittim. Çikolatalar kekler meyve sulari sutler neler neler. Ama yok yine yavas 🙄
Svdtrk Dogum normal görünüyor bebek kafa aşağıda ama böyle giderse alir belkide doktor bılmıyorum ki. Tansiyon da cikti ustune