Svdtrk geçmiş olsun öncelikle idrar tahlili vermenizi önerdimi doktorunuz idrarda protein cıkarsa eklampsiden şüpheleniyorlar , benim genelde düşük cıkar tansiyonum ama en son ki muayenede 133/96 cıktı 140/90 üzerinde alert olunuyor idrar verdim normal cıktı sıkıntı yok dedi , ev ölçümlerim normal çok şükür