Bende 6 haftalık gıttım cnm keseyı bebeği gordu kalp atısını dınledı derınden gelıyor ama beneğin canlı dedı ama daha cok kucuk dedı martın 1 de gıtmıstım 15 martta gel dedı daha net duyarız dedı pazartesı gıdıcem 3 gebeliğim rabbım herkezın gınlune gore versın ama bırazda doktor tecrubesıyle alakalı benım 13 yıllık doktorum 3 gebelıgımınde aynı doktorum takıpcısıydı 🙏🏻😊 şuan 7+5 haftalık olduk