Çok şükür bende yazıyorum doğum hikayemi Daha önce 2 düşüğüm oldu 1 sen ara verdik ilk düşükten sonra tekrar düşük oldu 2 düşükten sonra ara vermeyelim dedik eşimle 2 ay dan sonra denedik bunda da düşük riski var denildi %85 kese çok aşağıda dedi ama hiç isyan etmedim rapor aldım 3 ay yattım daha sonra evden çalışmaya devam ettim ikili testim riskli çıktı ağla ağla bi hal oldum fetal DNA yaptık çok şükür temiz geldi tabi o gelene kadar ben benden geçtim zaten riskli gebeliğim var bu arada iki doktora a birden gittim hep 4 ay a kadar hamileliğimin 9 ayına kadar hiç tadını çıkartmadım hep korktum bişey olur diye erken doğum riskim yoktu ama o korku da vardı hep 38 oldum gelen giden yok 😇 kızım nazlı çıktı eşime dedim zor durdurduk orda şimdi gelmek istemiyor en son muayne gittik doktor 40 a kadar bekleyelim dedim bekledik 40+1 olduk açılma varsa suni deneyelim dedim baktık hiç açılma falan bişey yok riske atmak istemedim sezeryanı kabul ettim belden uyuşturmalı oda da bekliyoruz herkes heyecanlı ben de sıfır daha doğrusu korku var bide hiç yüzünü göstermedi bize ve geldiler beni sedyeyle aldılar başladım ağlamaya içeri girdim ama hala ağlıyorum doktor sakinleştirdi sagolsun çok ilgilendiler anestezi doktora geldi iğneyi yaptı hissetmedim bile hemen uyuştu belden aşağısı başladılar ağrı bişey yok ama çekiştirmezlerdi hissediyordum 10 dk içinde ağlama sesi geldi ve bana gösterdiler AA diye tepki verdim ve görünce çok şükür dedim ve o zaman rahatladım gerçekten çok şükür rabbime 🙏🏻 Dikişlerim ilk iki gün ağrıdı eve geldim korse taktım ve ağrım olmadı ayaklandım hemen bende tavsiye korse kesinlikle alın yanınıza süt gelme belirtim bile yoktu doğuma girmeden doğumhaneden çıktık sıktık göğsümü zorladık yani baktık sıvı su geldi çok şükür emzirmek için elimden geleni yaptım göğüslerim acısada mama vermemek için ve vermedik uğraşlar sonucu sütüm geldi çok şükür 12 günlük olduk çok şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin onun gülüşü dünyaya bedel 🙏🏻🥰