Canım benim ilk gebeliğimde de 38.4 olmama rağmen dönmemişti pilates topuyla ilk 1 gün egzersiz yaptırdı doktorum bebeğim aşağı indi ama kanala girmemişti açılmamda olduğu için suyumu patlattı ve o sancıyla bebeğim kanala girdi ve normal doğum olarak yaptım şimdi ikinci bebeğime hamileyim 32.2 ama o da şu an kanala girmedi aynı şeyleri tekrar yaşayacağız gibi 🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah