Haticearen Elifberk 37+4 uz yarın sezeryan günü alacağım 3500 kilo 1 hafta önden gidiyo kafası kanala girmiyo biraz da büyük kafası
Emineuyar Ab1453 Ab1453 36 haftada 3.300 37.haftam da 3.300 dedı dr kılo almayadabılıyor şaşırdım ben de dr dedi almadığı daha iyi
Ozlemust Ab1453 bana da dedi 3500 ü geçerse zor dedi ama rahmin basık biraz dedi o yüzden dedi 38.hafta 3300 şuan
Melike48 Elifberk benim doktor azcık bunadı galiba her hafta farklı şeyler söylüyor tam haftasında alacakmış erken doğması iyi değilmiş solunum da zorlanıyolarmış 38 de gideceğim tekrar muayneye umarım o zaman bi gün verir senin bellimi
Melike48 Emineuyar hayır canım gayet sağlıklı iyi durumda bende iyiyim ama haftası dolunca alınır bebek erken alınmaz diyor sonra sıkıntı olabiliyor falan dedi ilk doğumumda sezaryen öyle diyince beklemeye devam devlete gidiyorum bu arada