Kaçın kaçın “ben bebeğim için bıraktım, siz nasıl annesiniz, ayy sigara hiç içmedim içsem bile hamileyken içilir mi, nasıl zarar verdiğinizi bilseniz içmezdiniz, yazık o çocuklara” diyen linçci tayfa gelmeden😄
Herkesin iradesi farklıdır kızlar, halden anlamazlar bende bıraktım çok zorlanarak ama içen de içiyor hiç bişey olmaz kendinizi sigara içiyorum diye stres yapmak sigara dan daha zararlı bebeğe.
Kimsenin kendinizi kötü hissettirmesine izin vermeyin her anne kendi bebeğine mükemmeldir hatalarıyla da yanlışıyla da doğrusuyla da ❤️