Annesi123 Kızlar 35 haftalığım nefes darlığı ve çarpıntıdan hergün sabaha kadar oturuyorum uzandığım an daralıyorum ve uyku gözüme girmez oldu artık😢var mı böyle olan neler yapıyorsunuz uyuyabilmek için
Eymenimmmm Annesi123 37+2 bizde ayni durumdayiz 1aydir nzmn ytsam göğsüm skisiyo kalp carpntisi olusuyo günümün gelmesini bkliyorum😑
Gul716 Annesi123 benim henüz hamilelik belirtilerimde çıkmıştı ortaya şu an 12 haftalığız ama hayla devam ediyor bazen çok zorluyor beni sanki boğulacakmışım gibi oluyorum nedeni neden normal mi benimde hiçbir fikrim yok 🤷🏻♀️ 🤔
melo21__ Eymenimmmm 35 bende de aynı oluyor ben oda oda geziyorum bı yerde dalıp uyuya kalıyorum çözümü olan varsa öneride bulunsun 😒
Eymenimmmm melo21__ tek öneri çözüm doğurmak canim bebisten dolayi oluyo baski yaptigi icin az dha sabur
Annesi123 minicikanne yok canım psikolojik değil bebek baskı yapıyor doktoruma da sordum tek çözüm doğurmak diyor😔hafif bir yürüyüş önerdi yormadan kendimi. Başka da yapacak bişey yok dedi🤷♀️ ama uykusuzluk kısır döngü gibi oluyor o da insanı psikolojik olarak etkiliyor tabi artık